Tuesday, November 1, 2016

Cinta Hati, Naurah.

Setelah sekian lama tidak mencoret di sini, harini aku terajin nak log in dan mencoret sesuatu. Aku pon belum kenalkan lagi cinta hati yang telah bertambah. Dah 10 bulan kot tak log in blog. Dah selamat mengandung, bersalin, berpantang dah. Baby baru pon dah umur 5 bulan. Kalau masa Arwah Nashrah, Nashriq dan Najah, setiap hari ada cerita. Ini baby baru hmmmm :p

So, siapa nama baby baru?

Nur Anis Naurah.

Cahaya
Yang Mesra, Teman Setia, Ramah Tamah
Bunga

Naurah bunga dalam taman hati kami. Hati Ayah, Mama, Abang Nashriq, Kak Najah dan tak dilupakan Arwah Kakak Nashrah.

Nah sekeping gambar terkini.

Selamat usia 5 bulan, sayang.


Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

2 comments:

  1. subhanallah! memang mcm bunga mekar senyuman tuu..moga dengan adanya Naurah, mama naurah rajin2 update blog pasni :)

    ReplyDelete
  2. Si cheeky Naurah.
    Moga satu hari nanti dalam masa terdekat ni terserempak Aishah n family kat mana2. Nak jumpa susah betul kan..

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015