Monday, March 14, 2011

Kini 2 Tahun.


Jika bisa aku belah dada ini dan tunjukkan padamu setiap inci dan ruang hatiku ini terpalit namamu. Setiap degup jantungku ini berdetap bersama setiap hela nafasmu. Betapa aliran darah yang mengalir di dalam sini menyatu dan bercinta setiap kali melihat senyummu.

Sayang, I love you so much.

Alhamdulillah. :)



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

20 comments:

  1. alhamdullilah!

    syukur, reen doakan kebahagiaan akak mengiringi kehidupan akak di dunia & di akhirat kelak.. insyaallah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.


    Doa yg terbaik utk kamu sekeluarga. ;)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..semoga kamu bahagia hingga ke akhir hayat....insyaallah

    ReplyDelete
  4. wah..puitis betul-lah..hehe
    btw,
    alhamdulilah n tahniah :D

    ReplyDelete
  5. :D


    HAPPY 2nd ANNIVERSARY Aishah dan Wahid. Semoga sentiasa diberkah oleh Allah swt.

    Alhamdulillah. :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..dah 2 tahun ek..hihi syukur sangat2 kat aisyah.. semoga dipanjangkan usia pekahwinan hingga ke akhir hayat..aminnn

    ReplyDelete
  7. warghhhh....kelasss ayat2 itu..

    =)

    hepi anibesary aishah...

    muge kekal hingga hujung nyawa..

    ReplyDelete
  8. wow..sweet..happy 2nd anniversary aishah dgn wahid..

    ReplyDelete
  9. perrgghhh
    mantap la ayat aishah
    sungguh tak tergmabr kan perasaan cinta tu

    alhamdullilah
    2 tahun dah
    dan tak mustahil dah cecah angka 20 tahun kan
    semoga cinta aishah dan wahid akanterus mekar

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah
    semoga ianya sentiasa subur dalam perhubuangan kamu berdua Aishah.

    happy anniversary yeah

    ReplyDelete
  11. wah congratz aishah for your 2nd anni =)

    ReplyDelete
  12. Haha tang terpalit tu yang tak tahan tu. Gila jiwang pagi-pagi ni, Aishah!

    Congrats! Semoga kekal hingga ke akhir hayat & bahagia selamanya. :)

    ReplyDelete
  13. Congratulation n happy anniversary Aishah! semoga berkekalan ke akhir hayat :)

    -laily-

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah..Happy anniversary. semoga berkekalan ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  15. happy 2nd anniversary

    kita share the same date and year :) ..

    ReplyDelete
  16. happy 2nd anniversary macik..

    semoga berkekalan hingga ke syurga!! amin..

    ReplyDelete
  17. Happy Anniversay Aishah dan Wahid :)

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah..semoga jdoh berkekalan hingga akhir hayat.amin

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015