Sunday, October 10, 2010

Anak Ayah.







Sekarang Mama dia menangis. T____T



Aishah Rahim | ID 882365 Page : Vitamin Ibu Hamil, Berpantang & Menyusu Call / SMS / Whatsapp : 014-3580109 Blog : http://www.myaishah.com Email : shara85_jb@yahoo.com

12 comments:

  1. secetak bapak dia...:)atau sedih tgok angkasawan kawen??

    ReplyDelete
  2. lain da muke dia ngan mase newborn aritu..

    ReplyDelete
  3. hehe...mmg ank ayah la..sejibik..

    ReplyDelete
  4. dah besar sket nnt, kalo betul anak ayah kan..

    nanti..kalo ayah dia agah..dia nye senyum ngan gelak memang type senyum n gelak yang menggeletis tu la. mcm happy gila kene ngorat ngan ayah dia.hehehhe

    ReplyDelete
  5. tgk muka husband aishah, saling tak tumpahla dgn muka adik fashya..ish..boleh jadik kembo ni

    ReplyDelete
  6. eh kenapa za rasa sebijik muka aishah ek?

    ReplyDelete
  7. farhana : sedih sebab semua orang kata muka nashriq ikut ayah dia. hahahaha. emosi mama dia ni.

    reen : ha'ah. akak pon rasa. lain kan muka dia?

    @yue : kan??

    nurul : semua orang kata cenggitu. sama kan?

    alynz : kesayangan ayah ni...

    murnie : iye?? tak sabar nak tunggu budak kecik ni besar. haih. :))

    jehan : taklah. emosi aje. :p

    maria : semua orang kata muka nashriq ikut ayah dia. emak dia pon emosi dahhhh.

    fashya : ha'ah. aishah penah tengok gambar adik fahsya. memang sama kan?

    zaza : betul ni??? awak buat saya happy!! cecececece. :p

    ReplyDelete

Salam Ukhwah!
Terima kasih kerana sudi komen :)

Copyright to AISHAH RAHIM
Designed by UMIESUEstudio 2015